سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی بینی

 

جراحی بینی می تواند مربوط به مشکلاتی مانند کجی بینی، بینی گوشتی و افتادگی یا صاف بودن بینی را درمان می کند. برای انجام جراحی زیبایی باید بهترین مکان ها برای جراحی بینی را بررسی کنیم تا عمل جراحی به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد . جراحی بینی در ایران یا ترکیه یکی از سوالات رایجی است که اکثر افراد در مورد آن می پرسند. برای کسب اطلاعات کامل در مورد عمل جراحی بینی در ایران می توانید مطلب زیر را مطالعه کنید .

جراحی بینی در ایران

رینوپلاستی در ایران :

جراحی بینی سالانه در کشور ایران بصورت خیلی زیاد انجام می شود که این تعداد هفت برابر بیشتر از تعداد جراحی های بینی در آمریکاست . موفقیت بالای جراحی بینی در ایران به عوامل مختلفی از جمله بهبود تکنیک های جراحی ، قیمت های رقابتی و در نهایت مهارت پزشکان برمی گردد . کشور ایران در بین 5 رتبه برتر دنیا در جراحی بینی قرار می گیرد . برای انجام جراحی زیبایی می توانید از جراحی بینی در ایران استفاده کنید.

شما می توانید برای مشاهده نمونه عمل های جراحی و لیست پزشکان حرفه ای به مطلب زیر را بخوانید .

لیست پزشکان و نمونه عمل های جراحی بینی

هزینه عمل بینی در ایران

همانطور که می دانید رینوپلاستی مدل های مختلفی دارد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

عمل بینی طبیعی :

عمل طبیعی بینی زمانی صورت می گیرد که فرد دچار شکستگی بینی یا انحراف در بینی در اثر ضربه و آسیب شده است و تمایلی به جراحی زیبایی ندارد و فقط می خواهد انحراف را برطرف سازد یا اینکه فرد بینی بسیار گوشتی دارد و می خواهد عمل زیبایی به صورت طبیعی فقط با برداشتن بخش های اضافی انجام پذیرد .

عمل بینی نیمه فانتزی :

در این روش بینی به صورت جراحی زیبایی مورد عمل قرار می گیرد . کمی از برآمدگی روی بینی برداشته می شود و نوک بینی خیلی کم به صورت سر بالا و نوک تیز جراحی می شود .

عمل بینی فانتزی :

در این روش فرد می خواهد یک بینتی کاملاً عروسکی داشته باشد بنابراین بخش برآمدگی بینی کاملاً حذف می شود و نوک بینی به صورت سر بالا و نوک تیز جراحی می گردد.

بینی به چند شکل قابل تقسیم است :

چهار گروه گوشتی، غضروفی، نیمه گوشتی و نیمه غضروفی تقسیم می شوند.

بنابراین، برای اطلاع از قیمت هر جراحی، ابتدا باید با پزشک خود صحبت کنید. پس از انتخاب بهترین مدل برای بینی خود از قیمت آن مطلع خواهید شد. بعد از جراحی عمل بینی تا یکسال ممکن است مشکلات تنفسی داشته باشید و می بایست هر چند وقت یکبار که پزشک تعیین می کند برای چکاب به کلینیک مربوطه مراجعه کنید زیرا رسیدگی پس از جراحی در فرم دهی بینی بسیار تاثیرگذار است و نباید مورد غفلت واقع شود .